با افتتاح دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان ؛اين نمايشگاه  از امروز تا هشتم اسفندماه  به مدت 6 روز در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین برپا است.

در این نمایشگاه بیش از 80 مشارکت‌کننده متشکل از دستگاه‌های اجرایی و دولتی از جمله اداره‌کل استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال‌احمر و مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین حضور دارند.

در دومین نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت استان قزوین ابزارآلات پزشکی، درمانی و سلامتی و همچنین پیام‌های سلامت در قالب پوستر و بنر در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

غرفه‌های غربالگری برای بیمارانی همچون افراد دارای دیابت در نمایشگاه فوق برپا شده است و مردم استان قزوین می‌توانند با حضور در این غرفه از شرایط جسمی و روانی خود آگاه شوند.

از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه جامع فرهنگ سلامت استان قزوین ارتقای سطح آگاهی مردم از شرایط فیزیکی و روانی، توسعه فرهنگ سلامت مردم و آگاه‌سازی مردم در حوزه سلامت با بهره‌گیری از ابزار تبلیغات است.

علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 تا 12 ظهر و 16 تا 21 شب از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی جنب صدا و سیما بازدید کنند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار