رئیس سابق سیا در ادعایی بی‌اساس ایران را به طراحی یک حمله الکترومغناطیسی علیه آمریکا متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت بلیز؛ «جیمز وولسی،» رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا -سیا- مدعی شد ایران درصدد طراحی یک حمله الکترومغناطیسی علیه آمریکا است.

وولسی در بخشی از اظهاراتش در برنامه از پیش ضبط شده (ON THE RECORD) مدعی شد: "ایران به تسلیحات اتمی دست یافته است و آماده راه اندازی یک حمله الکترومغناطیسی (EMP) علیه ما است. روند آمادگی ایران برای حمله با بمب های الکترومغناطیسی را می توان از آزمایشات ماهواره‌ای این کشور نیز دریافت. در سال 2010 کتابی تحت عنوان «پدافند غیرعامل» منتشر شد. 

وولسی در ادامه ادعاهای خود با اشاره به تلفات و خسارات ناشی از حمله (EMP) پا را فراتر نهاد و افزود: مرگ ناشی از پالس الکترومغناطیسی غیرمستقیم است. ایران قصد دارد با حمله الکترومغناطیسی سازه‌های زیربنایی آمریکا همچون شبکه برق را هدف قرار دهد. با نابودی تنها 17 حوزه زیربنایی آمریکا، اختلال اجتماعی بوجود می آید و بسیاری از مردم کشور از تشنگی و گرسنگی می میرند.

رئیس سابق سیا در انتهای ادعاهای خود گفت: "ایران کشتن مستقیم انسان‌ها و هدف قرار دادن آنها را رد می کند و با همین ایده کاربرد تسلیحات هسته‌ای را محکوم می کند."

مطالعات کمیسیون (EMP) آمریکا چندی پیش اعلام کرد حملات الکترومغناطیسی علیه آمریکا می تواند باعث مرگ 90 درصد مردم این کشور شود.

در حملات (EMP) بمب‌های الکترومغناطیسی با انفجار خود پالس‌هایی در محیط منتشر می‌کنند. این پالس‌ها با نفوذ به سیستم‌های الکترونیکی قادر به تخریب تشیکلات زیرساختی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
خیلی احمقید چرا که این شمایید که برای گرم شدن بازار سلاحهایتان جنگهای بیشماری راه انداخته اید این شمایید که به جان دیگران ارزشی قائل نیستید این احمق حتما جز نوکران صهیونیسته که در توافق هسته ای ضرر کرده و برای احمقهای احمق تر از خودش بهانه جدید پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
این که خیلی خطرناکه چه معلوم خودشون این کارو نکنن؟؟؟
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
ایران هراسی فقط میکنن نامردها
آخرین اخبار