داوطلبان عضو فهرست ائتلاف اصولگرایان دیدگاه خود درباره موضوع جوانان را مطرح کردند.

دیدگاه داوطلبان عضو ائتلاف اصولگرایان درباره جوانان
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، همایش جوانان و دانشجویان ائتلاف اصولگرایان عصر امروز(دوشنبه) در مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

در ابتدای این همایش هر یک از داوطلبان عضو ائتلاف اصولگرایان ضمن معرفی خود، یک جمله در خصوص جوانان بیان کرد.

یحیی آل‌اسحاق یکی از اعضای فهرست ائتلاف اصولگرایان گفت:  50 درصد موفقیت در هرکاری نیاز به روحیه دارد که این مسئله در جوانان بیش از دیگران است و بدون شک این خصیصه می‌تواند جوانان را متمایز  کند.


مسعود میرکاظمی نیز تصریح کرد: آنچه که امروز باید به آن پرداخته شود، گفتمان انقلاب است که امام (ره) در دوران جوانی به ما آموختند، معتقدم امروز ما وظیفه داریم گفتمان امام خمینی(ره) را به جوانان منتقل کنیم.


لطف الله فروزنده هم با بیان اینکه بی‌شک یکی از دغدغه‌های مهم جوانان بحث اشتغال است،اظهارداشت: معتقدم ما اگر بخواهیم مشکلات جوانان را حل کنیم ابتدا باید با فساد مبارزه کنیم چراکه تا وقتی فساد وجود دارد نمی توان برای جوانان کار کرد.


محمدجواد عامری عضو دیگر فهرست ائتلاف اصولگرایان افزود: جوانی یعنی پر انرژی‌بودن و ظلم‌ستیز بودن اما یک عده از این روحیه می‌ترسند. البته باید بگویم تنها کسی که بهترین شناخت را از جوانان ارائه کرد، مقام معظم رهبری است که فرمودند که جوانان باید نسبت به پیرامون خود حساس باشند .


محمد سلیمانی هم در همین راستا تصریح کرد: یکی از ظرفیتهای نظام، نیروی انسانی بوده که بخش عمده این نیروی انسانی در بین جوانان است. همچنین ظرفیت دیگر نظام نفت و گاز است که اگر این حوزه هم در اختیار جوانان باشد دیگر ما به خام فروشی تن نخواهیم داد .



زهره الهیان یکی از زنان عضو فهرست ائتلاف اصولگرایان نیز گفت: معتقدم در حوزه جوانان غفلت صورت گرفته است و اولویت دولت فعلی تسهیل در امر ازدواج جوانان نیست لذا تا زمانی که بحث اشتغال جوانان حل نشود جوانان قادر به تشکیل خانواده نخواهند بود ، باید در مجلس دهم به موضوع جوانان توجه ویژه ای داشت که ما تلاش میکنیم این مهم اتفاق بیافتد.

مهرداد بذرپاش عضو دیگر فهرست ائتلاف اصولگرایان نیز اظهارداشت: جوانان انقلابی قطعا مجلسی می خواهند که هیئت عالی واگذاری نیست، جوانان ما مجلسی می خواهند که اقتصاد را سامان دهد. معتقدم یکی از بخشهایی که روحیه انقلابی در ان رسوخ نکرده، بخش اقتصاد است لذا اقتصاد کشور ما انقلابی نیست.

به گفته بذرپاش، در دو سال اخیر واردات ما از کشور چین ۹۲ درصد افزایش داشته است، در حال حاضر نیز سطح واردات در کشور بالا رفته و تولید کشور در برخی موارد مسکوت مانده است، همچنین در دوسال اخیر روزی دویست نفر از شاغلین ما بیکار شده اند که این موضوع پذیرفتنی نیست و ما می کوشیم در  مجلس اینده این مشکلات مرتفع شود.


محمد ناظمی اردکانی نیز در همین زمینه اظهارداشت: جوان، سرمایه بی بدیل کشور است، من معتقدم جوانان  در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تاثیرات فراوانی داشته اند .


اسماعیل کوثری هم گفت: معتقدم آینده کشور در دست جوانان است، جوانان از یک بنیان قوی برخوردار هستند که باید به خوبی باور شود.


حجت الله عبدالملکی نیز در طرح دیدگاه خود درباره جوانان اظهارداشت: ما برنامه ویژه ای برای جوانان در مجلس دهم داریم، معتقدم سیستم بانکی کشور جوانان را سرکوب می کند، برخی بانکها حاضر نیستند با منابع خود وام هایی برای ازدواج دهند.

عبدالملکی افزود: شبکه بانکی کشور حاضر نیست وام‌های کلان به جوانان بدهد و این وام‌ها را معمولا به اقشار دیگر جامعه غیر از جوانان می دهد در حالی که این موضوع در کشورهای غربی بالعکس است و معمولا وام های کلان به جوانان  داده می‌شود .

این خبر در حال تکمیل است...


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.