سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: برای رسیدن به فینال مسابقات کار سختی در دیدار با بانک سرمایه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره صعود تیم ثامن الحجج خراسان به مرحله دوم پلی آف لیگ برتر و رسیدن به جمع 4 تیم نهایی گفت: تیم شهرداری تبریز تیم بسیار سخت کوشی بود و ما واقعا با زحمت بسیار موفق شدیم حریف خود را از پیش رو برداشته و راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات شویم.
وی درباره سومین دیدار تیمش با شهرداری تبریز در مشهد گفت: باید از هواداران تیم ثامن که ما را در این دیدار حساس تنها نگذاشتند تشکر کنم. آن‌ها تمام طول بازی ما را تشویق کردند و تیم را از لحاظ روحی حمایت کردند.
قوچان نژاد خاطرنشان کرد: باید اذعان داشت که بازیکنان تیم من نسبت به شهرداری تبریز کم اشتباه تر بودند و عملکرد بهتری به خصوص در سرویس و دفاع و روی تور داشتند.این برتری فنی منجر شد که در نهایت تیم ما برنده این دیدار حساس باشد.
سرمربی تیم ثامن الحجج خراسان درباره حریف تیمش در مرحله نیمه نهایی گفت: بانک سرمایه در مرحله مقدماتی عالی کار کرد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله پلی آف شد. این تیم با در اختیار داشتن ستاره های ملی‌پوش برای قهرمانی به لیگ آمده است و قطعا کار سختی است که بتوانیم این تیم را در مرحله نیمه نهایی شکست دهیم.
وی افزود: تمام تلاش ما از ابتدای حضورمان در لیگ این بود که ضمن ارائه یک بازی خوب نتیجه مورد نظر را کسب کنیم و نه مقابل تیمی از پیش بازنده باشیم و تیمی را هم دست کم نگیریم. بدون شک در دیدار با بانک سرمایه هم هدف ما پیروزی خواهد بود و تمام تلاش ما این است که دست پر از دیدار با سرمایه بازگردیم.
قوچان نژاد ادامه داد: تیم ثامن بازیکنان خوبی در اختیار دارند که رفته رفته و با گذشت زمان به هماهنگی خوبی دست پیدا کردند. تیم ما امروز در اوج آمادگی است و من بسیار خوشحالم که توانستیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی به جمع چهار تیمی راه پیدا کنیم که هزینه‌های بسیار کلان برای تیم‌هایشان کرده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار