آثار خوشنویسی امیر جوانمرد در فرهنگسرای ارسباران چشم به راه علاقه‌مندان به هنر خوشنویسی است.

امیر جوانمرد هنرمند خوشنویس در خصوص نمایشگاهش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شمیم خوشنگار عنوان نمایشگاه من است که از یکم تا یازدهم اسفند در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در آمده است.

وی افزود: 22 اثر در این نمایشگاه ارائه شده که بیشتر به شیوه چلیپا و قدما ارائه شده که شامل خط شکسته و نستعلیق می‌شود؛ اما ابعادی متفاوت دارد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون نمایشگاه‌های زیادی در سراسر ایران برگزار کرده‌ام. تفاوت بارز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌ها این است که از تزئینات امروز خیلی فاصله گرفته‌ام. گاهی نقص‌ها و ضعف‌هایی که در خوشنویسی به چشم می‌آید، با تزئینات برطرف می‌شود اما در این نمایشگاه صرفا «خط» است که خودنمایی می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا این عدم استفاده از تزئینات جانبی در تابلوهای خوشنویسی توجه مخاطب را کم نمی‌کند گفت: خیر، افرادی که هنر را بشناسند و دنبال قواعد و زیبایی‌شناسی‌های آن باشند بی‌شک با آثار ارتباط گرفته و آن‌ها را می‌پسندند. البته این در شرایطی است که خیلی از نمایشگاه‌هایی که در گالری‌ها برگزار می‌شود، صرفا به واسطه دغدغه برپا نمی‌شود و بعد اقتصادی مدنظر واقع می‌شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا یازدهم اسفند ماه میزبان هنردوستان است.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۵
اثار ایشان واقعا فوق العاده بود ممنونم از اطلاع رسانی شما در خصوص اثار استاد امیر جوانمرد
آخرین اخبار