مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل گفت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 42 هزار خانوار روستایی و عشایری عضو صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا عبداللهی در آئین تحویل اسناد مستمری‌بگیران صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل که در مشگین‌شهر برگزار شد اظهار داشت: براساس هدفگذاری‌های انجام شده تا ۲ سال آینده خانوارهای تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل به ۱۳۰ هزار خانوار افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دو سوم حق بیمه اعضای این صندوق توسط دولت پرداخت می‌شود، گفت: محدودیت سنی که در این زمینه برای عضویت در صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر وجود داشته لغو شده و این امر زمینه را برای توسعه این بیمه در استان فراهم می‌آورد.

مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای افزایش اعضای صندوق در استان خبر داد و افزود: براساس هدفگذاری‌ها و پیش بینی‌های انجام شده تا 2 سال آینده خانوارهای تحت پوشش صندوق به 130 هزار خانوار افزایش می‌یابد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده است.

عبداللهی با اشاره به رتبه استان اردبیل در بین سایر استان‌های کشور در تحت پوشض قرار دادن خانوارهای توسط صندوق بیان کرد: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی با 42 درصد پوشش خانوارها رتبه نخست کشوری را داشته و استان اردبیل نیز در این حوزه که پیش از این رتبه 14 را داشته توانسته با عملکرد مناسب به رتبه ششم کشوری ارتقا یابد و تلاش بر تداوم این روند افزایشی است.

وی با اشاره به رتبه نخست استانی شهرستان مشگین‌شهر در زمینه تحت پوشش قراردان خانوارهای روستایی و عشایری گفت: در راستای افزایش اعضای کارکنان صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور در روستا در زمینه عضوگیری از خانوارها اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.