کرمان؛

8کاندیدای انتخابات مجلس درکرمان تاکنون انصراف داده اند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: 8نفر از کاندیداهای حوزه های انتخابیه استان تاکنون از شرکت در انتخابات انصراف داده اند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکا اسدی افزود: متولدین هفتم اسفند 1376 و قبل از آن می توانند در انتخابات هفتم اسفند شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:120 هزار و 173 رای اولی در استان کرمان می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه 94 شرکت کنند.
وی افزود: 2میلیون و 80 هزار واجد شرایط رای دادن در استان کرمان می توانند در انتخابات هفتم اسفند ماه شرکت کنند. ذکا اسدی با اشاره به اینکه رای دهندگان باید کارت ملی خود را در روز رای گیری به همراه داشته باشند گفت: افراد فاقد کد ملی با مشکل مواجه میشوند. وی با بیان اینکه هشت نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان از 28 بهمن ماه تا کنون انصراف داده اندافزود: تا امروز 136 نفر در حال رقابت برای کسب 10 کرسی مجلس هستند. ذکا اسدی خاطرنشان کرد: تاکنون 2 نفر در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج ونرماشیر، یک نفر در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، 3 نفر در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، یک نفر در حوزه انتخابیه شهربابک و یک نفر درحوزه کرمان و راور انصراف داده اند. وی تصریح کرد: تقاضای ستاد انتخابات استان کرمان از همه کاندیداها وهواداران آنها این است که از تخریب افراد خودداری کنند و اخلاق انتخاباتی را مدنظر قرار دهند. ذکااسدی گفت: تبلیغات کاندیداها تا ساعت هشت صبح روز ششم اسفند ماه ادامه دارد و از آن ساعت به بعد هر گونه تبلیغات غیرقانونی است. استان کرمان با 23 شهرستان و 9 حوزه انتخابیه اصلی حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/
برچسب ها: رای ، کاندیدا ، ذکااسدی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.