جانشين فرماندهي انتظامي استان گفت : نيروي انتظامي براي آحاد مردم کشور مظهر اقتدار و براي هنجارشکنان و قانون‌گريزان تهديد است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مراد جعفري گفت: جانشين فرماندهي انتظامي استان امنيت را مهم ترين عامل در آرامش خاطر مردم دانسته و افزود: تلاش و مجاهدت در راستاي خدمت رساني مطلوب به شهروندان از افتخارات پليس است.

وی افزود :كسب رضايت حق تعالي در سايه خدمت به خلق خدا و حركت در مسير الهي، توجه به رهنمودهاي ولايت فقيه ، روشنگر راه و كليد كسب موفقيت در عرصه هاي مختلف زندگي است .

سرهنگ مراد جعفري گفت:نيروي انتظامي براي آحاد مردم کشور مظهر اقتدار و براي هنجارشکنان و قانون‌گريزان تهديد است، که بايد با تمرينات و اجراي سناريوهاي تمريني از حداکثر توان اين نيروي مردمي استفاده و شرايط براي رشد وتعالي سازمان محيا شود.

وي انضباط را پيش زمينه اصلي تامين امنيت و پايه و اساس کار و ماموريت هاي پليس در جامعه دانست و گفت: فرماندهان و مسوولان بايد در اين مقوله اهتمام کافي داشته باشند و با نظارت مستمر بر زير مجموعه بر تحکيم پايه هاي انضباطي تاکيد کنند.

اين مقام مسئول با اشاره به تاثير آموزش در انجام بهتر وظايف تصريح کرد: توجه عملي به آموزش بايد مد نظر باشد تا تمام کارکنان برابر دستورالعمل هاي ابلاغي از آموزش هاي لازم برخوردار باشند،چرا که آموزش از الزامات کار انتظامي است.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در خاتمه با تاکيد بر جلب رضايت مردم از اقدامات پليس گفت: با صبر ، حوصله و سعه صدر در برخورد با مراجعين و مردم بايد تلاش کنيم اقدامات پليس در جامعه رضايت مندي حداکثري شهروندان را در پي داشته باشد.



انتهای پیام/

برچسب ها: خواب ، هنجارشکنان ، پلیس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.