دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر به دست ما رسیده که رسیدگی به پرونده سرمربی استقلال و درگیری 2 بازیکن نیز در آن لحاظ شده است.

بررسی پرونده سرمربی استقلال و درگیری 2 بازیکنحسین عبدالهی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایت دپارتمان داوری از سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: شکایت و گزارشات لازم به دست ما رسیده و قرار است در جلسه ای که اعضای کمیته انضباطی بعد‌از‌ظهر امروز تشکیل می‌دهند درباره موارد مطرح شده تصمیم گیری شود، بنابراین تا این لحظه هیچ تصمیمی از سوی کمیته انضباطی گرفته نشده است.

وی درباره اینکه آیا مظلومی در جلسه امروز حضور خواهد داشت یا خیر، افزود: به طور کلی پس از ارائه گزارشات بر کمیته انضباطی کارها طبق روال پیش خواهد رفت و اعضای کمیته انضباطی پس از بررسی کامل پرونده رأی نهایی را صادر می‌کنند و درباره حضور سرمربی استقلال در این جلسه تصمیمی خاصی لحاظ نشده و فکر نمی‌کنم حضور ایشان لازم باشد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره پرونده رحمتی و نصرتی نیز گفت: گزارش‌های لازم از هفته بیست و یکم لیگ برتر به دست ما رسیده که رسیدگی به موضوع این 2 بازیکن نیز در آن لحاظ شده و به طور حتم در جلسه امروز درباره این مسئله نیز تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار