مردم فهیم ایران در انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفند بار دیگر خواب‌ بدخواهان این مرز و بوم را پریشان خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که ایران اسلامی خود را برای دو انتخابات مهم هفتم اسفند آماده می‌کند، برخی در صدد اختلال افکنی و ایجاد تشنج در فضای آرام کشور هستند و مانند همیشه تمام ابزار خود را به کار گرفته‌اند تا شیرینی یک انتخابات پرشور را در کام مردم تلخ کنند. در این میان رسانه دولتی انگلیس انگار وظیفه خطیرتری را در تفرقه افکنی میان مسئولان و مردم برای خود تعریف کرده است.

شبکه دولتی انگلیس برخلاف سال 88 که سیاستی پنهانکارانه را در تقویت فتنه دنبال می‌کرد و سعی داشت مسائل سیاسی داخل ایران را به گروه‌های داخلی نسبت داده و دامان خود را از این جریان کنار بکشد، اینبار دیگر نگران لفافه گویی و مخفی کاری نیست! و در اظهار نظرهای خود به صورت آشکار شورای نگهبان که از ارکان انقلاب و قانون اساسی است را مورد هدف قرار داده است.





شاید فضای پسابرجام این امر را بر برخی کشورها مشتبه کرده که می‌توانند پای خود را از آنچه باید فراتر گذاشته و مانند سالهای قبل از 57 در امور داخلی ایران اظهار نظر کنند. مقام معظم رهبری در اینباره می‌فرمایند: "دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است. ایشان با بیان اینکه پیروزی انقلاب و کوتاه شدن دست آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران، بزرگ‌ترین تحقیر برای آنها بود و طراحی آنها برای انتخابات ۷ اسفنداست خاطر نشان کردند: به فرموده امام (ره) مجلس در راس امور است و این را غرب به خوبی می‌داند برای همین از تخریب شورای نگهبان و زیرسؤال بردن تصمیم‌های آن آغاز کرده‌است این در حالی است که این شورا یکی از چند مرکز اساسی در نظام اسلامی است که آمریکایی‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب، به‌شدت با آن مخالف بودند. نتیجه‌ زیرسؤال بردن تصمیم‌های شورای نگهبان، القای غیرقانونی بودن انتخابات است، هنگامی که غیرقانونی بودن انتخابات القاء شود، بنابراین مجلس شورای اسلامی برآمده از این انتخابات و مصوبات آن غیرقانونی خواهد بود و هدف این طراحی زیرکانه، قرار دادن کشور در خلأ قانون و مجلس، در چهار سال آینده است که افکار عمومی باید متوجه این موضوع باشند."

استعمار پیر به دنبال طعمه‌ای جدید/ مردم ایران با آگاهی وارد انتخابات شوند

ایشان با تأکید بر اینکه یکی از اهداف جبهه‌ استکبار، از زیرسؤال بردن انتخابات، محروم کردن ملت‌های مسلمان دنیا از پدیده‌ بی‌نظیر، بدیع و جذاب «مردم‌سالاری دینی» است، به جایگاه بسیار مهم مجلس شورای اسلامی اشاره کردند و افزودند: مجلس با تصویب قوانین، ریل‌گذار حرکت دولت و دستگاه اجرایی است؛ بنابراین انتخاب نمایندگان براساس بصیرت و آگاهی، در نحوه‌ ریل‌گذاری حرکت کشور و جهت‌گیری آن بسیار تأثیرگذار است. (دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب 28/ 11/94)


شیطنت های BBC پایان ناپذیر است

تلویزیون بی‌بی‌سی سال‌هاست نقش ترمینال تجمیع ضدانقلاب را بازی کرده و مسئولیت ایجاد پروژه اپوزیسیون واحد برانداز علیه نظام اسلامی را بر عهده گرفته است. تنها مشکل بی‌بی‌سی در طول همه این سالها نداشتن ارتباط با محیط داخلی ایران بود که ظاهرا پس از برجام این توهم برای آنان ایجاد شده‌ که این مشکل حل شده‌است.

مردم باید با بصیرت وارد انتخابات شوند

اینکه رهبری همواره بر ورود با بصیرت و آگاهی مردم به عرصه انتخابات تأکید دارن به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد تا بتوانند عکس‌العمل‌های به موقع داشته باشند. مردم ایران در طول این 37 سال با چنگ و دندان از این نظام حمایت کرده‌اند و بدخواهان این را باید بدانند که مردم ایران هرگز سالهای سیاه استعمار را فراموش نمی‌کند.

براساس گزارش باشگاه خبرنگاران، در این مقطع حساس تاریخی بر ملت فهیم ایران لازم است با هوشیاری و دقت، نقشه‌های فریبکارانه‌ای را که این روزها برای انتخابات کشور کشیده می‌شود را خنثی کنند. در این میان شاید بیان نصیحت و یادکردن سخنان رهبر کبیر انقلاب درباره حمایت دشمنان از اشخاص، برای برخی ملال آور باشد، ولی جهت تلنگر باید این سخن امام خمینی(ره) را یادآور شد که اگر چنانچه آمریکا از ما تعریف کند و روزنامه‎های آمریکا از ما تعریف کنند، آن وقت است که باید مردم بگویند قضیه چیست؟ یک قضیه‎ای است که دارند تعریف می‎کنند! (صحیفه امام، ج‏17، ص: 250)

و سخن آخر اینکه ملتی که با بصیرت خود حماسه‌هایی چون 22 بهمن و 9 دی را آفریدند این روزها باید سراپا چشم و گوش شوند تا به برخی خارج نشینان کم خرد بفهمانند که خواب‎هایی که برای انقلاب اسلامی دیده‌اند هرگز تعبیر نخواهد شد و مردم ایران اسلامی بار دیگر در انتخابات مجلس و خبرگان نهال امید را در دل بیگانگان می‌خشکانند.

انتهای پیام/

گزارش از مریم سادات قوامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار