طرح بسیج سلامت نوروز سال ۹۵ علوم پزشکی مشهد در مشهد وشهرستانهای خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم وزشکی مشهددر مانور اغاز بسیج طرح نوروزی سال جدید که در مرکز بهداشت شماره یک مشهد برگزار شد, گفت:طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند لغایت پانزدهم فروردین ماه با هدف نظارت بر مراکز تهیه,توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی اجرا می شود.
سید کاظم فرهند افزود:سامانه تلفنی ۱۹۰ هم به طور  سراسری وظیفه رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات بهداشتی مطرح شده مردم را دارد.
وی گفت دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عناوینی کشوری از جمله کسب رتبه اول در پوشش بازدید مراکز تهیه,توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی و همچنین کسب رتبه دوم کشوری در کشف موادغذایی شده است.
قائم مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم وزشکی مشهد در مورد اماری از فعالیت های انجام شده در طرح بسیج نوروزی سال ۹۴ ابراز داشت: در مجموع ۶۲ هزار و ۷۰۵ واحد تهیه,توزیع و فروش موادغذایی و اماکن عمومی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال گذشته وجود داشته است.
به گفته ی فرهمند ۳۸۷ مورد نمونه برداری از موادغذایی, هزار و ۳۷۳  مورد نمونه برداری از اب و ۱۷ هزار و ۶۵۴ مورد نمونه برداری از کلرسنجی اب اشامیدنی در سال۹۴ انجام شده است.
برچسب ها: بسیج ، سلامت ، نوروزی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.