‌معاون فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: روز جمعه بیش از 133 ماموریت اورژانس انجام گرفت که متاسفانه بیشترین ماموریت‌ها مربوط به تصادف بود و ‌این حوادث یک نفر فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مهدی فراهانی گفت: روز گذشته بر اثر واژگونی سمند کوه خضر ساعت یک بامداد منجر به فوت آقایی در حدود‌ 30 ساله و زخمی شدن خانم 25ساله شد که مجروح حادثه پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی با آمبولانس اورژانس به مرکز نکویی منتقل شد.
 
معاون فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد:  جمعه 30 بهمن ماه تصادف در محور سلفچگان –ساوه 3 مجروح بدحال بر جای گذاشت که با اعزام بالگرد اورژانس مجروحین به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی با ابراز تاسف گفت: روز گذشته بیش از 133 ماموریت از 8 صبح تا 20 و 30 انجام گرفت که روز پر حادثه‌ای را نشان می‌داد که متاسفانه بیشترین تصادفات سهم موتورسواران بود و در این راستا تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای و بالگرد اورژانس در ماموریت بودند.
 
فراهانی اضافه کرد: عصر روز گذشته برخورد شدید موتورسیکلت با 3 سرنشین شامل کودک 4 و 7ساله و راکب17ساله با خودرو سواری در جاده تاج خاتون منجر به حادثه شد و علاوه بر آمبولانس زمینی بالگرد اورژانس نیز به محل اعزام شد تا کودک 4ساله را که دچار ضربه سر بود را سریعا به مرکز شهید بهشتی منتقل کند.
 
وی گفت:  حرکات نمایشی موتورسوران در جاده گرمسار و نیز رو به روی ورزشگاه یادگار امام(ره) منجر به سقوط 2 مورد از آنان شد.
 
معاون فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: همچنین روز گذشته بر اثر حرکت موتور بر روی خط ریل زیرپل نیروگاه با وجود اینکه فرزند 4ساله نیز جلوی موتور بود، منجر به خلق حادثه شد و پرسنل اورژانس علاوه بر پدر کودک وی را نیز به مرکز درمانی منتقل کردند.
 
وی همچنین اضافه کرد: چندین مورد تصادف موتوری و حوادث شغلی و صنعتی و.غیره از جمله دیگر ماموریت‌ها اورژانس بود، ضمن اینکه علاوه بر ماموریت‎های فوریتی استقرار آمبولانس جهت 3 مراسم از جمله ورزشگاه یادگار امام(ره)‌ براساس درخواست شورای تامین استان ‌انجام شد.
 
فراهانی یادآور شد: شب گذشته بر اثر برخورد 2 پژو و یک پراید درجاده جدید جعفریه متاسفانه 8 نفر مجروح شدند که 5 آمبولانس اورژانس 115 جهت انتقال مجروحان به قم اعزام شده و پرسنل اورژانس پس ازانجام اقدامات اولیه و فوریتی، مجروحان تصادف را به دو مرکز نکویی و شهید بهشتی انتقال دادند.
 
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، حوادث ، بسیار ، روز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.