مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از حضور 40 هزار گردشگر در طول جشنواره زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عرب باغی در مراسم اختتامیه جشنواره زمستانی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد گردشگر که در طول برگزاری جشنواره، 25 هزار نفر از طریق قطارهای چارتری و بقیه با خودروهای شخصی به ارس سفر کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: مهم‌ترین دستاورد برگزاری جشنواره زمستانی ایجاد روحیه شاد در بین مردم منطقه و مسافران و همچنین شناسایی ظرفیت‌های گردشگری و رونق اقتصادی ارس در فصول مختلف سال بود  که این جشنواره نشان داد ارس در تمام فصل‌های سال می‌تواند پذیرای گردشگران باشد.

وی ضمن تقدیر از هنرمندان حاضر در جشنواره بیان کرد: هنرمندان سفیران کشور در معرفی فرهنگ غنی و تمدن چندین هزارساله ایرانی در جای جای دنیا هستند و ما باید به هنر و موسیقی ارج بدهیم.

 وی در پایان از حضور پررنگ بازاریان در طول جشنواره نیز قدردانی کرد و گفت: بازرایان به عنوان مهمترین رکن این جشنواره بودند و نقش قابل توجهی در رونق صنعت گردشگری ارس دارند.

گفتنی است :در مراسم اختتامیه جشنواره زمستانی ارس از برپاکنندگان جشن‌ها و قهرمانان مسابقات ورزشی، مسئولان اجرای جشنواره و حوزه هنری استان تقدیر شد و به 25 نفر از مسافران قطار چارتری به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.