به نظر می رسد که سن سیرو مقصد بعدی مرد پرتغالی نخواهد بود و او از ادامه حضور مانچینی در اینتر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خوزه مورینیو اعلام کرد که بازی امروز اینتر در برابر سمپدوریا را از نزدیک تماشا خواهد کرد، اما حضور او به معنای تکیه زدن بر جای روبرتو مانچینی نیست،مورینیو که پس از جدایی از جمع آبی های لندنی در ماه دسامبر، تاکنون با پیشنهادات بسیاری روبرو شده، مورد توجه سران باشگاه اینتر قرار گرفته است.
 
خوزه مورینیو در مصاحبه با روزنامه لا استامپا اعلام کرد: تنها برای یک روز در میلان حضور خواهد داشت، بسیار خوشحال هستم که به دیدار ماسیمو موراتی می روم و شخصا از او تشکر می کنم،از سال 2010 که اینتر را ترک کردم و پس از آن در باشگاه‌های رئال‌مادرید و چلسی مشغول به کار شدم، بسیار دشوار بود که بتوانم فرصت دیدار با خانواده موراتی را به دست آورم. چند هفته پیش قرار شد که همدیگر را ملاقات کنیم.

او در ادامه صحبت‌هایش اعلام کرد:پس از صرف ناهار با امید به پیروزی اینتر به سن سیرو خواهیم رفت لحظاتی حساس پیش روی من خواهد بود، سن سیرو، هواداران اینتر، اما باید یک نکته مهم را گوشزد کنم و آن هم اینکه فصل بعد من سرمربی اینتر نخواهم بود.
 
از مورینیو درباره باشگاه بعدی او سوال شد و او هم پاسخ داد: باشگاه بعدی؟ واقعا نمی‌دانم، اما در مورد یک چیز مطمئن هستم، اینکه عاشق فوتبال هستم و با همان شور و اشتیاق همیشگی دوباره به میادین باز خواهم گشت در حال حاضر من برای تمام باشگاه ها و سرمربی‌ها ارزش و احترام خاصی قائل هستم، من نباید به دنبال باشگاه‌ها باشم، بلکه باشگاه‌ها باید به دنبال من باشند.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار