سرمربی تیم دانشگاه آزاد گفت: داوری ها در لیگ برتر واترپلو در سطح واترپلوی کشور است و این دو با یکدیگر رشد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم واترپلوی دانشگاه آزاد در مرحله رفت پلی آف موفق شد تیم نفت امیدیه را 11 بر 10 شکست دهد.
 
علیرضا شهیدی پور، سرمربی تیم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ما گفت:بازی سختی در برابر نفت امجدیه داشتیم در مقاطعی ما از حریف پیش می افتادیم و در برخی مقاطع آنها اما در نهایت با تلاش بازیکنان توانستیم پیروز این رقابت باشیم.
 
وی افزود:تا بازی دور برگشت دو هفته فرصت داریم قصد داریم فیلم بازی‌های امیدیه را بازبینی کنیم و تمریناتی متناسب با تکنیک این تیم انجام دهیم. امجدیه از بازیکنان ملی پوش باتجربه ای بهره می برد که این کار را برای تیم ما سخت می کند.
 
سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اظهار کرد: چهار، پنج تیم اول لیگ امسال بسیار نزدیک به هم بازی کردند و پیش بینی نتایج کاری غیرممکن بود، تیم های نیروی زمینی ارتش و سپاهان امسال خوب ظاهر شده‌اند. تیم دانشگاه چند بار در طول لیگ مغلوب تیم‌های دیگر شد که این موضوع نشان می دهد سطح تیم‌ها بالا رفته است.
 
شهیدی پور درباره قضاوت‌های لیگ واترپلو در سال جاری تصریح کرد:سطح داوری‌ها در سطح واترپلوی کشورمان است این دو با یکدیگر رشد خواهند کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار