معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت 21 میلیارد و 666 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد از پرداخت 21 میلیارد و 666 میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

محمد نظری گفت: کمیته امداد به منظور بهبود وضعیت زندگی خانواده‌ها و جبران بخشی از نیازهای مددجویان تحت حمایت ماهیانه مبلغی به عنوان کمک معیشت پرداخت می‌کند.

نظری با بیان اینکه این مبلغ به 32 هزار و 494 خانوار مددجو پرداخت شده، تصریح کرد: کمک معیشت پرداختی به مددجویان غیر از کمک‌هایی است که در قالب مسکن، خدمات فرهنگی، درمانی، حقوقی، جهیزیه، اشتغال و کمک‌های موردی به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بررسی و بسته به نیاز آنها، خدماتی در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده‌های نیازمند نیز پرداخت می‌شود.
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.