مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: نتایج پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات روز دوشنبه اعلام می‌شود.

محسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو  با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعلام زمان قرعه کشی عتبات اظهار داشت: پیش ثبت نام دور جدید اعزام به عتبات که عتبات نوروزی را نیز در بر می‌گیرد 20 بهمن ماه آغاز شد و در حال حاضر قرعه کشی میان متقاضیان انجام شده است که نتایج آن از ساعت 15 روز دوشنبه بر روی سایت عتبات قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: نتایج از طریق ارسال پیامک نیز به متقاضیان اعلام می‌شود و افراد بر اساس اولویت‌ های خود می‌توانند از روز سه شنبه ثبت نام اصلی خود را انجام دهند.

نظافتی با بیان این که 175 هزار نفر در این دور از اعزام‌ها ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: دور جدید اعزام‌ها از 23 اسفند آغاز می‌شود و تا پایان خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
اکثر متقاضیانی که در این مرحله پیش ثبت نام انجام داده اند هدفشان تشرف در بازه نوروزی از 24 اسفند 94 تا 7 فروردین 95 است که اگر همانند سال گذشته تعدادگروههای نوروزی کم باشد باعث نارضایتی خواهد شد تاریخهای بعد از 13 فوردین تا خرداد 95 متقاضی کمتری دارد و ظرفیت خالی تا یک هفته قبل از اعزام هم وجود خواهد داشت برای تاریخ نوروزی باید تعداد کاروانها بیشتر باشد تا مردم اعتمادشان به سازمان حج و زیارت بیشتر شود و گرفتار تورهای ازادبر و فاقد مجوز نشوند ضمناً باید سهمیه ارگانها و نهادها و .... در بازه نوروز حذف شود
آخرین اخبار