شهردار خاش گفت: انتظار این است که نامزدهای انتخابات در جهت رعایت قوانین و مقررات موضوع انتخابات و حفظ حقوق شهروندی و مهیا شدن فضای سالم انتخاباتی در چارچوپ قانون به فعالیت بپردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ عبدالمجید تمندانی افزود: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان مجازند در 55 نقطه تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیامهای تبلیغاتی خود اقدام کنند. 

وی ادامه داد: این مکانها با هدف برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از مزاحمت برای شهروندان و اماکن حقیقی و حقوقی و انجام تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تعیین شده و نامزدها مجاز به چسباندن اقلام تبلیغاتی خود در این مکانها هستند. 

وی خاطر نشان کرد: شماری از نیروهای خدمات شهری و امکانات شهرداری برای فعالیت در عرصه انتخابات مشخص شده و این بسیج نیروها با هدف نظم بخشیدن به شهر صورت گرفته و حتی چند تیم کاری از نیروهای خدمات شهری شهرداری در اختیار ستاد انتخابات قرار داده شده اند تا به صورت شبانه روزی تبلیغات غیرمجاز نامزدها را جمع آوری و شعارنویسی دیوارهای سطح شهر را پاکسازی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار