نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: شرکت در انتخابات و استفاده از این حق قانونی فرصتی است که بار دیگر دشمنان انقلاب را مأیوس کنیم.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین لطفی به ضرورت رعایت اخلاق اسلامی از سوی داوطلبان اشاره کرد و گفت: انجام هزینه های گزاف تبلیغاتی، تخریب، توهین و اهانت به سایر رقبا و دادن وعده های دروغین از جمله مواردی است که داوطلبان باید از انجام آن خودداری کنند.
خطیب جمعه ایلام در ادامه با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هدف از برگزاری مراسم های بزرگداشت ائمه اطهار و معصومین آشنایی و پیروی از سیره علمی و عملی آن بزرگواران است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضرت  فاطمه زهرا (س) را الگوی کاملی از انسانیت دانست و گفت: آشنایی با فضائل و مناقب آن حضرت می تواند چراغ راهی برای رسیدن بانوان جوامع اسلامی به سعادت و خوشبختی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین هم چنین به شرایط پسابرجام اشاره کرد و گفت: وضعیت معیشتی مردم، تورم و گرانی بازار نباید از سوی مسئولین نادیده گرفته شود.
خطیب جمعه ایلام از دولتمردان خواست، اجرای طرح های اقتصادی ارتقاء سطح معیشت مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، نماز ، جمعه ، انتخابات ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.