نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رآی از تاکیدات مقام معظم رهبری است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ آیت الله علی خاتمی در خطبه‏‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری امسال دو عید داریم که یکی از این اعیاد حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود گفت: امسال حضور مردم باشکوه تر از سالهای پیش بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عید دوم جمعه آینده است که انتظار می رود مردم با حضور خود عید دوم را با همان شکوه برگزار کنند .

وی صیانت آرای مردم به عنوان حق‏‌الناس از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: انتخابات باید با حضور مردم پرشکوه ، در آرامش و در فضایی سالم برگزار شود.

آیت الله  خاتمی اداامه داد : انتخابات باید در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه هفتم اسفند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان برگزار خواهد شد هر دو انتخابات را مهم عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدها برلزوم جلوگیری از بد اخلاقیهای انتخاباتی تاکید کرد.

آیتالله خاتمی افزود:: باید کاندیداها در تبلیغات خود دقت کنند که حق دیگر کاندیداها را رعایت کرده و فضا را برای تبلیغات همه فراهم کنند.

وی با بیان اینکه حضور در صحنه فقط برای تکلیف و رضای الهی باشد برحفظ اتحاد و همدلی در جامعه به ویزه بعد از پایان انتخابات تاکید کرد.

خطیب جمعه زنجان بر ضرورت جلوگیری از تخریب سایر کاندیداها تاکید کرد و گفت: باید نامزدهای انتخاباتی واقعیتها را به مردم بیان کنند واز دادن وعدههای دروغ به مردم پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم زنجان با حضور گسترده و باشکوه خود در صحنه انتخابات همچون همیشه سربلند از این عرصه بیرون خواهند آمد.


انتهای پیام/

برچسب ها: حضور ، صندوق ، تاکیدات ، رهبری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.