رییس سازمان والیبال ساحلی ایران گفت: قرار است در جلسه کنفدراسیون والیبال آسیا جزیره کیش را به عنوان پایگاه ساحلی ایران معرفی کنیم.

عزیزخانی: جزیره کیش را به عنوان پایگاه ساحلی ایران معرفی می‌کنیمعبدالعظیم عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی ایران، گفت: اولین میزبانی ایران از این مسابقات در سطح عالی برگزار شده است و ابراز رضایت ناظران فدراسیون جهانی از نحوه میزبانی ایران گواه این مطلب است. 

وی ادامه داد: تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات نوید این را می‌دهد که شرایط بسیار خوبی در سال‌های آینده والیبال ساحلی شاهد خواهیم بود و شاید بتوانیم چهار ، پنج سال آینده را هم با شرایط ایده‌آل میزبانی مسابقات را بر عهده داشته باشیم.

رییس سازمان والیبال ساحلی ایران درباره عملکرد تیم ملی والیبال ساحلی ایران در این مسابقات گفت: بازیکنان ساحلی ما هنوز راه زیادی پیش رو دارند و باید با کسب  تجربه در میادین اینچنینی جایگاه اصلی خود را بدست آورند.

عزیزخانی خاطرنشان کرد: به شما قول می‌دهم که تا چند سال آینده تیم‌های ایران به مراحل بالاتری از رقابت‌های تور جهانی راه پیدا کرده و رفته رفته به جمع برترین‌های جهان برسند. قطعا با برنامه مدون و پیوسته و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم به پیشرفت والیبال ساحلی هم همچون والیبال سالنی امیدوار باشیم.

وی درباره میزبان رضایت فدراسیون والیبال ایران از عملکرد کیودای، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران گفت: باید پس از پایان مسابقات عملکرد این مربی را از همه لحاظ بررسی کنیم. اگر به این نتیجه برسیم که این مربی می‌تواند به والیبال ساحلی ایران کمک کند قطعا قراردادش را تمدید خواهیم کرد.

عزیزخانی از برنامه‌های بعدی سازمان والیبال ساحلی ایران خبر داد و گفت: دو هفته آینده به کنفدراسیون والیبال آسیا خواهم رفت و برنامه های لازم برای دبیری کنفدراسیون که به من سپرده شده است را ارائه خواهم داد. 

وی ادامه داد: تصمیم داریم جزیره کیش را به عنوان پایگاه والیبال ساحلی ایران معرفی کنیم و تورهای مختلف آسیایی را در این جزیره برگزار کرده و به شرایط مطلوبی دست در کنفدراسیون والیبال آسیا ایجاد کنیم.

عزیزخانی درخصوص شانس المپیکی شدن والیبال ساحلی ایران گفت: تیم ایران شاید نسبت به برخی تیم‌های آسیایی نظیر چین یا استرالیا تجربه کمتری داشته باشد. اما  با این حال شانس این را داریم و نباید ناامید شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار