فرماندار قزوین گفت : جمعیت استان قزوین بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر است که ۷۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛موسوی افزود : کسانی که متولد ۱۳۷۶/۱۲/۷ به قبل و دارای ۱۸ سال سن باشند می توانند در رای گیری شرکت کنند.

فرماندار قزوین تصریح کرد: تعداد ثبت نام شوندگان این دوره ۹۷ درصد افزایش داشته که این تعداد در دوره قبل ۴۹ نفر بود.

فرماندار قزوین بیان کرد: در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک ۶۷۶ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۳۷۶ شعبه در بخش مرکزی است.

وی اضافه کرد: در حوزه انتخابات خبرگان رهبری استان نیز ۱۰۰۱ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است و برای هر شعبه ۱۷ نفر حضور دارند که در مجموع ۱۷ هزار نفر در مجلس خبرگان رهبری و ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شعب اخذ رای مجلس شورای اسلامی به عنوان مجری، ناظر و دست اندرکار فعالیت می کنند.

موسوی گفت:همچنین ۲۲ شعبه سیار برای مناطق صعب العبور، بیمارستانها، زندانها، پادگانها و کسانی که به هر دلیل قادر به حضور در مراکز اخذ رای نستند پیش بینی شده تا کسی از رای دادن باز نماند.
 فرماندار شهرستان قزوین گفت: ۱۷ هزار نیروی اجرایی در ۶۷۶ شعبه اخذ رای، انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را برگزار می کنند.

 سید علی موسوی گفت :در انتخابات خبرگان رهبری استان، فرمانداری قزوین مرکز حوزه است و در انتخابات مجلس هم حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک را بر عهده دارد.

وی افزود: تبلیغات مجلس خبرگان رهبری از ۲۲ بهمن و مجلس شورای اسلامی از امروز ۲۹ بهمن آغاز شده و وارد فاز عملیاتی شده ایم.

فرماندار قزوین یادآورشد: در مجلس خبرگان رهبری ۳ داوطلب داریم که از میان آنها دو نفر برای حضور در مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم برگزیده می شوند.

وی یادآورشد: پس از بررسی صلاحیت نهایی داوطلبان در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک تعداد ۴۴ نفر تایید شدند که رقابت خود را از امروز آغاز کرده اند و  برای هر کرسی ۲۲ داوطلب در صحنه حضور دارند.

موسوی اظهارداشت: در حال حاضر ۵۵۰  نقطه در سطح شهر قزوین برای تبلیغ تعیین شده و در اختیار داوطلبان است که می توانند از آن برای معرفی خود استفاده کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.