94 داوطلب کردستانی نمایندگی مجلس دهم از امروز تبلیغات رسمی خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،امروز و همزمان با آغاز تبلیغات رسمی داوطلبان حال و هوای شهر ها و روستاهای استان کردستان حسابی تبلیغاتی شده است.

داوطلبانی که صلاحیتشان مورد تایید قرار گرفته، از ساعت هشت امروز یک هفته فرصت دارند تا برنامه های خود را به مردم ارائه کرده و با کسب آرای لازم بر صندلی سبز بهارستان تکیه بزنند.

اعضای ستاد های انتخاباتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از اولین ساعات صبح امروز به نصب پوستر در مکان های از پیش مشخص شده در استان کردستان مشغول هستند.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستاندر حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران ۳۸ نفر، در بیجار ۱۸ نفر، سقز وبانه ۱۱ نفر، قروه و دهگلان ۸ نفر، مریوان وسروآباد ۱۹ نفر با هم به رقابت می پردازند.

آشنا گر با اشاره به رقابت 94 داوطلب برای تصاحب شش کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: بر این اساس به ازای هرکرسی ۱۵ داوطلب در استان کردستان باهم به رقابت می پردازند.

مهتابی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان کردستان هم با اشاره نظارت بر رفتر و عملکرد داوطلبان در روزهای تبلیغات رسمی گفت: این افراد باید توجه داشته باشند که در موارد لازم پرونده تخلفات رسیدگی و چه بسا در آخرین لحظات منجر به رد صلاحیت نامزدی شود.

تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان کردستان یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۵۳۲ نفر است

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.