بویلر 2میلیون کیلو کالری شماره دو مرکز انتقال نفت یادگار امام در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه اصفهان تعمیر شد و در مدار قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ناظر تاسیسات واحد ساختمان و تاسیسات منطقه اصفهان درباره تعمیرات اساسی بویلر گفت: این بویلر به دلیل کارکرد بالا و نشتی در قسمت بدنه و تیوب ها قرار بود از رده خارج شود که با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکز شماره 5 وسردی هوا و نیاز شدید به این دستگاه با صد میلیون ریال صرفه جویی و راه اندازی شد.

حمید جدیدی افزود: با تلاش متخصصان داخلی این منطقه، این بویلر با برشکاری بدنه، ساخت 22 عدد پد، تعمیر و تنظیم مشعل و جوشکاری بدنه، آزمايش و راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه بویلرها در مراکز انتقال نفت ، وظیفه تامین گرمایش اتاق های کنترل و مخازن ذخیره نفت خام را بر عهده دارند گفت: در مراکزی که دمای هوا در سطح پایین تری قرار دارد باعث رکود نفت خام در مخازن ذخیره می شود.

ناظر تاسیسات واحد ساختمان و تاسیسات منطقه اصفهان افزود: برای روان کردن و سهولت انتقال نفت خام نیاز به گرم کردن دارد که این کار را بویلرها در این مراکز انجام می دهند. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.