شهردار کرمان از اختصاص 80 نقطه از سطح شهر به تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی گفت: شهرداری در راستای حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بر روی دیوارها و مکان های عمومی و دولتی و درختان اقدام به برپایی داربست در سطح شهر نموده است.

وی افزود: در این راستا در 80 نقطه از سطح شهر داربست و دیوارهای بتنی پیش ساخته ای برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: این سازه ها در خیابان ها، میادین و معابر اصلی و فرعی شهر کرمان جانمایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون فضای مناسبی در سطح شهر کرمان برای امکان تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه کاندیداها می توانند از این فضاها استفاده کنند گفت: از طرفداران داوطلبان انتخابات درخواست می کنیم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان های غیر مجاز خودداری کنند.

بابایی هدف از نصب این سازه ها را یک پارچه سازی امور تبلیغاتی نامزدها و جلوگیری از نازیباسازی دیوارها و فضای شهر عنوان و یادآور شد: باید ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی بری حفظ نمای بصری شهر کرمان همکاری کنند.

وی با بیان اینکه بر طبق قانون هر گونه دیوار نویسی ممنوع است، افزود: از ستادهای انتخاباتی کاندیداها درخواست می شود در مکان مجاز اقدام به انجام تبلیغات کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.