دارنده مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در تایلند گفت:تلاش کردم که پس از مدال برنز قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی این بار طلایی شوم اما نشد.

پیام بویری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود: باور کنید این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا برای کسب مدالی خوشرنگ تر از برنز راهی بانکوک شدم اما گویا طلسم شده است چرا که این بار نیز سرنوشت باعث شد روی سکوی سوم قرار بگیرم.

وی درباره آسیب دیدگی که مقابل حریف قزاق با آن روبرو شد گفت: در رقابت مقابل حریف قزاقستانی در دقیقه یک زانویم از جایش خارج کرد و با آسیب دیدگی کشتی را ادامه دادم و همین امر باعث شد نتیجه را واگذار کنم.

بویری افزود: البته قصد توجیه ندارم و به طور حتم حریف قزاق بهتر بود که پیروز شد و به فینال رسید اما اگر مصدوم نمی شدم شاید من راهی دیدار نهایی می شدم به هر حال این اتفاق رخ نداد.
 
فرنگی کار وزن 75 کیلو گرم کشورمان درباره برنامه های آتی اش اظهار داشت: پس از بازگشت به ایران به صورت جدی درمان زانویم را دنبال می کنم و اگر قسمت شد بار دیگر در هر رقابتی نماینده ایران شدم همه تلاشم را به کار می گیرم تا این بار رنگ مدالم را به نقره یا طلا تبدیل کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار