در شبكه بهداشت و درمان مرودشت، 11 طرح بهداشتی و درمانی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رییس شبكه بهداشت و درمان مرودشت گفت: این طرح ها شامل 9 خانه بهداشت، یك مركز درمانی روستایی و یك پانسیون بوده است.
دكتر "مسلم فلاحی" افزود: شبكه بهداشت و درمان مرودشت با افتتاح یازده طرح عمرانی، بیشترین افتتاح را نسبت به سایر ادارات شهرستان، به خود اختصاص داد.
او با بیان اینکه یكی از طرح ها، مركز بهداشتی درمانی روستای "حاجی آباد" بوده است، ادامه داد: این مرکز، با مساحت 350 مترمربع و با اعتبار 150 میلیون تومان ساخته شده و كار خدمت رسانی به یك هزار و 178 خانوار و پنج روستای اطراف را بر عهده دارد.
دکتر فلاحی، از افتتاح 9 خانه های بهداشت روستاهای اهرك فاروق، رزمنجان، ملك آباد رامجرد، دولت آباد، رشمیجان، حسین آباد نقش رستم،  میان قلعه، گلیجان و  فتوح آباد با مجموع اعتبار 6 هزار و 119 میلیون ریال باعث شد كه به 14 روستا و 2 هزار و 667 خانوار خدمات بهداشتی ارائه شود.
رییس شبكه بهداشت و درمان مرودشت یادآور شد: خانه پزشك درمانگاه ملك آباد انجیره با مساحت 110 مترمربع و 250 میلیون اعتبار، یكی از یازده طرح عمرانی شبكه بهداشت و درمان بوده که برای استقرار و حضور پزشك به صورت شبانه روزی انجام شده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار