سرداور مسابقات گرندپری شطرنج گفت: مسابقات جایزه بزرگ بانوان سطح کیفی بالاتری نسبت به آقایان بیشتر است.

سطح مسابقات بانوان بالاتر از تورنمنت مردان است
سردوار گرجستانی مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان در گفت‌و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره سطح برگزاری مسابقات جایزه بزرگ شطرنج تصریح کرد: مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است و رقابت تنگاتنگی بین شرکت کننده‌ها برقرار است.

این مسابقات به دلیل اینکه شطرنج بازان درجه یک دنیا حضور دارند کیفیت فنی بسیار بالایی دارد.

وی افزود: ایران در برگزاری این مسابقات میزبانی بسیار خوبی داشت و تمامی امکانات را برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها فراهم کرده است و برای اولین بار است که مسابقات بین المللی به صورت اینترنتی و زنده مخابره می‌شود که نشان می دهد ایران می‌تواند میزبانی مسابقات بزرگ دیگری را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: سطح مسابقات گرندپری بانوان بالاتر از مسابقات مردان است و شطرنج بازان زن جهان در این رقابت‌ها تا کنون عملکرد متقاوتی نسبت به مسابقات گذشته داشتند.

وی افزود: نماینده ایران نیز در مسابقات جایزه بزرگ بسیار خوب درخشیده است و در رقابت‌ با حریفانش عملکرد بسیار خوبی داشته است که هر چه مسابقات به انتهایش نزدیک می‌شود حساسیت رقابت شطرنج بازن بیشتر می‌شود.

مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان به میزبانی تهران در حال برگزاری است که سارا خادم الشریعه تنها نماینده ایران دراین مسابقات است و تا کنون مسابقاتش را بدون شکست به پایان رسانده است.

در این مسابقات 12 شطرنج باز زن بزرگ جهان شرکت کردند که تا 4 اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گرجستانی ، سرداور ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار