از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال( جام خلیج فارس ) تراکتورسازی تبریز فردا پنج شنبه از ساعت 15:15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف سپاهان اصفهان می‌رود.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی که در آغاز دوباره لیگ برتر پس از تعطیلات یک ماهه لیگ، دو تساوی مقابل راه آهن و استقلال خوزستان و یک شکست مقابل پدیده داشتند، به دنبال هر سه امتیاز بازی حساس خانگی مقابل زردپوشان اصفهانی هستند.

شاگردان استیماج هم که این روزها وضعیت خوبی ندارند، بازی هفته گذشته را مقابل سایپا با نتیجه دو بر یک شکست خوردند و به دنبال پایان دادن بر ناکامی‌های اخیر خود هستند.

بازی رفت این دو تیم که روز 23 شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

این بازی هم مثل بازی قبلی تراکتورسازان در یادگار امام (ره) به صورت رایگان برگزار می‌شود بر اساس اعلام باشگاه تراکتورسازی، درهای ورزشگاه از ساعت 13 به روی تماشاگران باز می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار بر برابر تراکتورسازی تیم تراکتوسازی را با دارا بودن بازیکنان توانمند تیم ملی کوچک نامید و گفت : بازی فردا بازی بزرگی برای هر دو باشگاه است و هر دو تیم تا حدودی شرایط مشابه دارند و انتظاراتی فراتر از نتیجه از تیم خودمان داریم بنابراین گرفتن سه امتیاز از بازی فردا اهمیت فراوانی دارد.

مصاف تراکتورسازی با سپاهان در خانه

استیماچ افزود :ما از روشی که بازی می‌کنیم اطمینان داریم و تنها تفکر ما در حال حاضر این است که با تمرکز بالایی مقابل تراکتورسازی قرار بگیریم.

وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا اظهار کرد : پادوانی و سرلک را به علت مصدومیت نخواهیم داشت ولی بازیکنانی داریم که می‌توانند جایگزین خوبی برای این مصدومان باشند.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز گفت: سپاهان تیمی بسیار منسجم است که از ساختار خوبی برخوردار است. مطمئنا بازی سختی برابر آنها داریم. البته ما تراکتور هستیم و در این چند ساله از قطب‌های فو‌تبا‌ل ایران بوده‌ایم.

مصاف تراکتورسازی با سپاهان در خانه

امیر قلعه نوعی تاکید کرد : در دو، سه هفته‌ اخیر به جز بازی برابر پدیده که با اشتباه‌های داوری باختیم، چهره‌مان بهتر شده است و امیدوارم که به اهدافمان برسیم.

وی یاد آور شد : در بازی‌های گذشته در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشتیم، اما در برخی از نقاط دچار ضعف و مشکل هستیم. با بهبود مصدومیت فرزاد حاتمی و بازگشت نانگ و شریفی می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم.

قلعه‌نویی درباره مشکل گل زنی تیم تراکتوزسازی ابراز داشت: ما علاقه داریم این مشکل حل شود و در بازی‌های مختلف هم درصد صحت پاس بازیکنان‌مان بسیار بالا است. حدود 80 درصد از پاس‌های بازیکنان‌مان سالم بوده و تدبیر ما در فصل نقل و انتقالات جذب سه مهاجم بود. تنها مشکل ما این بود که نتوانستیم اردوی ترکیه را برگزار کنیم و به جای آن به اردوی کیش رفتیم و از انجام دیدارهای تدارکاتی مناسب محروم شدیم. ما باید خوب تمرین کنیم و بازیکنان را از لحاظ شرایط روحی و روانی به وضعیت مناسبی برسانیم.

سرمربی تراکتورسازی با ابراز تاسف از برگزاری بازی‌های ماشین سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) گفت: جای تعجب دارد که بازی‌های ماشین سازی هم در یادگار امام (ره) برگزار می‌شود. تراکتورسازی تنها نماینده آذربایجان در آسیا است و باید به این تیم کمک شود. برگزاری یک بازی در هفته‌ هم برای ورزشگاه یادگار امام (ره) سنگین است چه برسد به این که دو تیم در این ورزشگاه بازی کند. تراکتورسازی به مردم تعلق دارد و باید برای موفقیت این تیم کمک کنیم. تعجب می‌کنم که چرا ماشین سازی در ورزشگاه مرکز شهر به میدان نمی‌رود. آنجا زمین بسیار خوبی دارد. اگر جای مسئولان بودم زمین یادگار را برای این بازی آماده نگه می داشتم

وی تصریح کرد: سردی هوا و کیفیت زمین تنها مشکل ما در تبریز است و برای هفته‌ آینده زمین تمرین مان را تغییر می‌دهیم چرا که موجب آسیب‌دیدگی‌ بازیکنان‌مان می‌شود. فرزاد حاتمی و فردین عابدینی از مصدومان ما در بازی‌های گذشته بودند و کم کم خودشان را به تیم اضافه کردند.

هم اکنون تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با 28 امتیاز در رده 8 جدول رده بندی و تیم فوتبال سپاهان اصفهان با 25 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته اند.

مصاف تراکتورسازی با سپاهان در خانه

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار