وفاداری به باشگاه با چشم‌پوشی از مبلغی هنگفت

برخلاف ابراز علاقه اخیر کارل هاینر رومینیگه نسبت به گونزالو هیگوآین، مهاجم بایرن آماده تمدید قرارداد با باشگاه و چشم‌پوشی از پول انگلیسی‌هاست.

وفاداری به باشگاه با چشم‌پوشی از مبلغی هنگفت
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان جوان قرارداد کنونی روبرت لواندوفسکی با غول‌های آلمانی تا ژوئن یال 2019 است، اما همچنان خبرها حاکی از انتقال او به باشگاهی دیگر هستند. هم‌چنین، مدیر برنامه‌های لواندوفسکی گفت‌وگوها درباره تمدید قرارداد این مهاجم را تأیید کرده است.

کارل هاینز رومینیگه، مدیر باشگاه مونیخی اخیراً از علاقه خود نسبت به گونزالو هیگو آین مهاجم ناپولی صحبت به میان آورده است، اما لواندوفسکی با چشم‌پوشی از پیشنهاد وسوسه‌انگیز انگلیسی‌ها و ابراز تمایل برای تمدید قرارداد وفاداری و تعهد خود را نسبت به باشگاه بایرن مونیخ به اثبات رساند. روبرت در اظهار نظری اعلام کرد: "می دانم که از سایر لیگ‌های معتبر اروپایی، پیشنهادهایی به من شده است، اما به خاطر تیم فوق‌العاده‌ای که ما داریم، دلم می‌خواهد که قراردادم را با مونیخی‌ها تمدید کنم. تمدید قرارداد با ژروم بوآتنگ و توماس مولر نشانگر آن است که باواریایی‌ها می‌توانند به ستاره‌های خود تکیه کنند و قید پول انگلیسی‌ها را بزنند. "لواندوفسکی در 20 بازی اخیر خود در بوندس لیگا 21 گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بایرن ، آلمان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار