شهریان: وزارت ورزش به جدیت از ورزش بانوان حمایت می‌کند

نایب رئیس بانوان وزارت ورزش گفت: وزارت ورزش در حمایت از ورزش بانوان به جدیت اهداف و برنامه‌های توسعه آن را در کشور دنبال می کند.

ربابه شهریان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:توسعه ورزش بانوان کشور از برنامه‌هایی است که وزارت ورزش به جدیت آن را دنبال میکند تا حضور بانوان را در سطح اول ورزش قوت دهد که با برگزاری مسابقات بین‌المللی و حضور ورزشکاران مطرح دنیا این امر محقق خواهد شد.
 
وی افزود:با توجه به اینکه در مسابقات گرند‌پری،ورزشکاران بزرگی در کشور ما شرکت کردند و نمایندگان فیده برای برگزاری این مسابقات به ایران آمدند حضور دو داور شطرنج برای برگزاری این مسابقات نشان دهنده رشد و توسعه شطرنج در کشور است.
 
وی درباره حضور خادم الشریعه در این مسابقات افزود: خادم الشریعه نماینده شایسته‌ای در این مسابقات بوده است و تاکنون با توجه به نتایجی که به دست آورد توانایی ورزش بانوان را ثابت کرد اگر نوار موفقیت های او همچنان ادامه داشته باشد قطعا آینده روشنی در انتظارش خواهد بود.
 
شهریان گفت: خادم الشریعه نه تنها در این مسابقات نماینده ورزش شطرنج کشور است بلکه می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر ورزشکاران باشد تا با تکیه بر توانایی‌هایشان درخشش خوبی در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشند او با وجود سن و تجربه کمی که دارد نتایج بسیار خوبی کسب می کنم که امیدوارم موفقیت‌هایش همچنان ادامه داشته باشد.
 
نایب رئیس بانوان وزارت ورزش در پایان گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی در بخش بانوان به طور قطع اثرات مثبتی برای ورزش کشور به همراه دارد چون علاوه بر بالا بردن اعتماد به نفس ورزشکاران در کسب نتایج مطلوب نگاه به ورزش بانوان را در کشور تغییر می دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.