تیم تنیس روی میز جوانان کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی مسابقات تنیس روی میز آزاد بین المللی قطر عربستان را در هم کوبید .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مرحله گروهی مسابقات تیمی جوانان آزاد بین المللی قطر در بخش پسران آغاز شد و تیم کشورمان متشکل از امیرحسین هدایی و حمید شمس با حساب 3 بر صفر مقابل تیم عربستان به برتری دست یافتند . 

در دیدارهای انجام شده صبح امروز نوجوانان نیز تیم های کشورمان مقابل حریفان به برتری دست یافتند . در مسابقات دختران تیم کشورمان متشکل از مریم فرعی و ملیکا کرمی موفق شدند 3 بر صفر مقابل تیم دوم قطر به برتری دست یابند . در دیگر مسابقه تیم مشترک شقایق حسین زاده و ایا ابوهیند از مراکش موفق شدند با حساب 3 بر یک برابر تیم میزبان به پیروزی دست یابند . در این دیدار حسین زاده چهره برتر میدان بود و در هر سه برد تیمش نقش بسزایی داشت . 

در دیدارهای نوجوانان پسر نیز نمایندگان کشورمان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند . تیم دو نفره امین احمدیان و علی اکبر شعاری با نتیجه 3 بر صفر لیبی را از پیش روی برداشتند و در دیگر مسابقه این رده سنی تیم مرتضی رضایی و مهدی معدن کن 3 بر 1 تیم تونس را شکست دادند . 

گفتنی است میعاد مکیف مربی تیم پسران و فاطمه رجبی نیز هدایت تیم دختران را برعهده دارد ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیرتیم های ملی سرپرست کاروان ایران در دوحه است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار