ادارات و ارگانهای خدمات رسان شهرستان مهاباد برای ارائه خدمات در روز انتخابات هفتم اسفند اعلام آمادگی کردند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، پنجمین نشست ستاد بحران امروز با حضور ادارات و ارگانهای مختلف شهرستان مهاباد و با محوریت آمادگی برای انتخابات در فرمانداری تشکیل شد.

در این نشست ، معروفی بخشدار خلیفان با اشاره به خاکی بودن راه بعضی از روستاهای این بخش گفت : در روز انتخابات ، با آمادگی اداره راه و شهرسازی ، حتی در صورت بارش برف و باران ، برای انتقال صندوق های رأی در محورهای مواصلاتی مهاباد مشکلی وجود نخواهد داشت.

پاکزاد بخشدار مرکزی مهاباد هم گفت : دهیاران این بخش ، برای خدمات رسانی در روز انتخابات هفتم اسفند ، 22 دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی ، تدارک دیده اند.

استقرار اکیپهای اداره های راه و شهرسازی ، برق و مخابرات در مکانهای تعیین شده ، آمادگی دهیاران برای همکاری با ستاد مدیریت بحران شهرستان ، اعلام وضعیت آب و هوا توسط اداره هواشناسی سه روز قبل از انتخابات و بصورت ساعتی ، تجهیز محل های اخذ رای به امکانات برق و آنتن دهی کامل در روز انتخابات و معرفی یک نماینده از طرف هر اداره به فرمانداری مهاباد برای هماهنگی انتخابات هفتم اسفند از مهمترین مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.