سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: تیم ما در زمین‌های هموار نتایج خوبی مقابل سرخابی‌ها گرفته است. بر این اساس ما ورزشگاه آزادی را برای این بازی انتخاب کردیم.

شرایط میزبانی را به پرسپولیس تقدیم کردیم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلالی در ادامه عنوان کرد: بازی با پرسپولیس مهمترین دیدار ما در لیگ برتر است دیداری که نتیجه آن به تحقق اهدافمان کمک می‌کند. بنابراین بازیکنان مصرانه منتظر این بازی هستند.

همچنین این بازی میدانی است برای بازیکنان ما که شایستگی‌شان را به اثبات برسانند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مصدوم و محروم برای این بازی نداریم و آماده ارائه یک بازی بسیار خوب و دیدنی هستیم.

سرمربی سایپا در مورد اختصاص 10 درصد ورزشگاه به تماشاگران پرسپولیسی گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم سازمان لیگ اجازه بازی در دستگردی را به ما نداد بر این اساس از بین ورزشگاه های تختی و آزادی تصمیم گرفتیم که در آزادی بازی کنیم.

وی در مورد پیشنهاد مربیگری به پور غلامی بیان کرد: هیچ صحبتی در این باره انجام نشده است. پور غلامی با باشگاه سایپا قرار داد دارد و به هیچ تیمی نمی رود ما در اول فصل چنین روزهایی را پیش بینی کرده بودیم و با پور غلامی هم صحبت کردیم همچنین وی به شرایط  حساس سایپا واقف است.

جلالی درمورد اینکه موافق برگزاری بازی در آزادی است گفت: ما از بین تختی و آزادی بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که کیفیت باز سایپا در زمین‌های هموار بهتر است همچنین نتایج خوبی مقابل سرخابی ‌ها در آزادی کسب کردیم همچنین بازیکنان ما از لحاظ کیفی بازی بهتری در آزادی ارائه می‌کنند. به هر حال شرایط میزبانی را به پرسپولیس تقدیم کردیم.

سرمربی سایپا عنوان کرد: سایپا در طول سی بازی شرایط میزبانی ندارد و ما به این موضوع عادت کردیم به هر حال ما دلخوش این موضوع هستیم که برخی از تیم‌ها هم مثل ما شرایط میزبانی ندارند به طور حتم تماشاگران می‌توانند به جذابیت بازی و انگیزه سایپایی‌ها کمک کنند.

جلالی در مورد مشکلات مالی که گریبان گیر سایپا شده است بیان کرد: این موضوع مختص همه تیم‌هاست و سایپا هم از این امر مستثنی نیست.

وی بیان کرد: ما بعضی از مواقع تصمیماتی می‌‌گیریم که متوجه تبعات آن نیستیم، رایگان شدن بلیط بازی ها فوتبال ما را دچار مشکلات عدیده‌ای می‌کند راه ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها بلیط رایگان نیست بلکه باید راهکارهای دیگری را برای تشویق هوادارن در ورزشگاه‌ها در نظر بگیریم.

 سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان خاطر نشان کرد: ما باید واکاوی کنیم که چرا هوادارن به ورزشگاه‌ها نمی‌آیند و کمتر در بازی ها حضور پیدا می‌کنند و بلیت رایگان علاج فوتبال ما نیست.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: جلالی ، سایپا ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار