فرماندار اردبیل گفت:‌ در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره پیشین، بیش از ۱۰۰ نقطه در شهر اردبیل به تعداد جایگاه‌های ویژه تبلیغات نامزدها اضافه شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در نشست هماهنگی با مدیر روابط عمومی و مدیران مناطق شهرداری اردبیل اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن ماه به مدت 7 روز تا صبح روز پنج شنبه مجاز خواهند بود تا به امورات تبلیغی خود بپردازند.

وی افزود: با توجه به قوانین موجود در زمینه نحوه تبلیغات کاندیداها و چگونگی الصاق اوراق تبلیغاتی، در ارتباط با انتخاب محل سخنرانی کاندیداها برنامه‌ریزی‌های لازم با حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان صورت گرفته است که بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه مربوطه اقدام خواهد شد.

فرماندار اردبیل در مورد محدودیت های قانونی در نظر گرفته شده برای نصب اوراق انتخاباتی و اندازه این اوراق بیان کرد: کاندیداها در مدت زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی ضمن خودداری از نصب بنر در معابر، بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی خود را صرفا در محل ستاد انتخاباتی می‌توانند نصب کنند.

زنجانی تصریح کرد: محدودیت هایی در ارتباط با عکس‌های خارج از اندازه کاندیداها اعمال شده است که برابر تبصره 2 ماده 57 قانون، اندازه قانونی برای قطعه‌های مربوط به ارواقی همچون تراکت، زندگینامه، بروشور و جزوه حداکثر 10 در 15 سانتیمتر و اندازه قانونی برای چاپ و توزیع قطعه‌های مربوط به زندگینامه، جزوه، بروشور و کارت حداکثر بایستی در اندازه 20 در 15 سانتیمتر باشد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره پیشین، بیش از 100 نقطه در شهر اردبیل به تعداد جایگاه‌های ویژه تبلیغات کاندیداها اضافه شده است که این امر در کنار بسترسازی مناسب می‌تواند از وقوع بسیاری از تخلفات احتمالی در جریان تبلیغات پیشگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.