روسای فیفا و یوفا این هفته از نتیجه دادگاه استیناف خود مطلع می شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نتیجه رسیدگی به اعتراض سپ بلاتر و میشل پلاتینی علیه محرومیت 8 ساله خود، اواخر هفته جاری در اروپا، اعلام خواهد شد.

جلسه استماع و رسیدگی به اعتراض سپ بلاتر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا علیه ممنوعیت هشت ساله خود ازفعالیت های فوتبالی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد و کمیته استیناف با شنیدن دفاعیات وکلای این دو مقام فوتبالی و رویت اسناد و مدارک آنها قرار است اواخر هفته جاری رای خود را صادر کند.

لری موسندن، رئیس فدراسیون فوتبال برمودا، ریاست کمیته استیناف را برعهده داشت که می تواند  محرومیت بلاتر و پلاتینی را کاهش و یا افزایش دهد.

دادگاه پلاتینی دوشنبه برگزارشد و او پس از جلسه نسبت به نتیجه آن خوشبین بود.پلاتینی در گفتگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد در دادگاه تبرئه شود.

اما بلاتر که روز سه شنبه در جلسه حضور یافت به هنگام ورود و خروج با هیچ خبرنگاری صحبت نکرد.

این دو پس از رسوایی مربوط به پرداخت 2.1 میلیون دلار از سوی فیفا به پلاتینی ، از سوی کمیته اخلاق فیفا در ماه دسامبر به 8 سال محرومیت ازکلیه فعالیت های فوتبالی محکوم شدند.

علاوه بر این، بلاتر 50 هزار و پلاتینی 80 هزار فرانک جریمه شده اند.

اما هر دو مقام فوتبالی هرگونه تخلفی را رد کردند و گفتند این پول بابت کاری است که پلاتینی به عنوان مشاور فنی فیفا بین سال های 1998 و 2002دریافت کرده است.

اگر این پلاتینی و بلاتر نتوانند از طریق راه های فیفا خود را تبرئه کنند، به احتمال زیاد به دادگاه داوری ورزش (CAS) شکایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار