نائب رئیس هیئت فوتبال اردبیل گفت: با برنامه ریزی های انجام شده استعدادیابی فوتبال بانوان در مدارس اردبیل تداوم می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ یاسمن فرمانی افزود: یکی از راهکارهای توسعه فوتبال استان برگزاری استعدادیابی فوتبال است که با هماهنگی هیئت فوتبال استان و آموزش و پرورش برنامه‌های استعدادیابی فوتبال بانوان در مدارس اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استعدادیابی فوتبال بانوان در مدارس راهنمایی اردبیل از مدت‌ها قبل آغاز شده است، ‌افزود: این استعدادیابی‌ها در سالن حجاب و ورزشگاه تختی اردبیل با استفاده از نظر مربی‌های مجرب و کاردان استان برگزار می‌شود تا بتوانیم در معرفی استعدادهای فوتبال بانوان استان نقش اساسی داشته باشیم.

ملی‌پوش فوتبال بانوان کشور گفت: با همکاری آموزش و پرورش و هیئت فوتبال نونهالان استان استعدادیابی فوتبال بانوان مدارس ابتدایی در اردبیل برگزار می‌شود.

فرمانی افزود: با برنامه‌های اساسی اتخاذ شده در صدد هستیم استعدادیابی فوتبال بانوان در استان برگزار شود که نیاز است در این زمینه دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم گام محکمی در رشد و توسعه فوتبال اردبیل برداریم.

وی گفت: بعد از برگزاری استعدادیابی فوتبال بانوان نفرات برتر توسط مربیان معرفی می‌شود تا این نفرات با شرکت در المپیاد و مسابقات استانی و کشوری خود را محک بزنند و بتوانند استعدادهای خود را در فوتبال کشور به همگان نشان دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.