انتخابات هشتمین دوره مجلس و شوراهای دانش آموزی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری انتخابات هشتمین دوره مجلس و شوراهای دانش آموزی در این استان خبر داد.

نظرعلی نظری، با بیان اینکه انتخابات هشتمین دوره مجلس دانش آموزی با حضور 34 نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مناطق آموزشی استان برگزار شد گفت: سیده راضیه تقوی زاده از مدرسه باهنر شهرکرد، به عنوان نماینده دانش آموزان دختر و یاسین شیریان از مرکز استعدادهای درخشان ناحیه 2 شهرکرد، به عنوان نماینده دانش آموزان پسر استان، به هشتمین مجلس دانش آموزی کشور راه یافتند.

وی افزود: در انتخابات شوراهای دانش آموزی نیز 3 دانش آموز دختر و 3 دانش آموز پسر به عنوان اعضای هیأت رئیسه  شورای دانش آموزی استان انتخاب شدند.

نظری گفت: منتخبان مجلس دانش آموزی کشور، به عنوان نمایندگان دانش آموزان، مشکلات این قشر را طبقه بندی و ارائه کرده و با دفاع کارشناسی، راهکارهای سازنده برای آن را به تصویب می رسانند.

وی اضافه کرد: مصوبات این مجلس توسط دبیرخانه جمع آوری و به عنوان سند راهبردی و تصمیم گیری، در اختیار مسئولان آموزش و پرورش قرار می گیرد. 

نظری یادآور شد: انتخاب مجلس دانش آموزی هر دو سال یک بار، با هدف فراهم آوردن زمینه تربیت اجتماعی، سیاسی و مدیریتی دانش‌آموزان مبتنی بر فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی، ترویج فرهنگ مشارکت جویی، تعاون و همکاری، مسئولیت پذیری، و زمینه سازی برای مشارکت فکری و عملی دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزش و ‌پرورش برگزار می شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار