پایان یک شائبه؛

سید حسن نصرالله؛ از بیمارستانی در تهران تا سخنرانی در بیروت!

برخی از رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب‌الله لبنان برای درمان بیماری سرطانش به ایران آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از رسانه‌های عربی مدعی شده‌اند «سید حسن نصرالله،» دبیرکل حزب‌الله لبنان چندی قبل برای درمان بیماری سرطانش به ایران آمده است.

بر اساس ادعای این رسانه‌ها، سید حسن نصر‌الله - دبیرکل حزب‌الله لبنان - پس از آنکه در بیمارستانی در ایران بستری شده، بوسیله پزشکان از روسیه و کره‌شمالی تحت درمان اولیه قرار گرفته است.

چندی قبل برخی از رسانه های سعودی نیز از تشدید بیماری سید حسن نصرالله و سفر وی به ایران برای درمان خبر داده بودند که صحت آن تأیید نشد.

در سایه انتشار چنین ادعایی، جمعی از احزاب مخالف دبیرکل حزب‌الله لبنان اقدام به انتشار شایعاتی درباره فوت سید حسن کردند.

این درحالیست که رسانه‌‌های صهیونیستی پیش از این نیز بارها شایعاتی را در خصوص زخمی شدن سردار سلیمانی و سایر رهبران مقاومت منتشر کرده بودند.

اما همان طور که که انتظار می‌رفت سید حسن نصرالله همانند سا‌ل‌های گذشته در روز یادواره شهدای حزب‌الله سخنرانی ویژه‌ای داشت.

 مراسم بزرگداشت رهبران و فرماندهان شهید مقاومت با شعار «مقاومت هرگز شکست نمی‌خورد»، تحت عنوان مراسم وفاداری به فرماندهان شهید در مجتمع سیدالشهداء(ع) در جنوب بیروت از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت بیروت آغاز شد، این مراسم با تلاوتی از آیات قرآن کریم و در ادامه با پخش سرود ملی لبنان و سرود جنبش مقاومت حزب الله به استقبال سخنرانی سید حسن نصرالله رفت که با سخنرانی به تمامی ادعاهای مضحک و شایعات پاسخ داد.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در سخنان خود، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هر دو درباره سوریه دیدگاه و موضع مشترک دارند و هر دو با بقای اسد مخالف هستند اما ما اجازه نمی دهیم مستکبران بر سوریه سیطره پیدا کنند.
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
رحمت خدا بر تو سید جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
ان شاالله همیشه زنده باشید و مرگ اسراییل غاصب و آل سعود جنایتکار رو ببینید.درود بر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
انشاالله تا ظهور آقا سلامت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
خدا حفظ کنه این سید بزرگوار رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
دردو بلای سید حسن نصرالله بخوره تو سر خاندان آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
انشاالله این سید بزرگوار همیشه سلامت باشد و خاری در چشم دشمنان اسلام.
آخرین اخبار