این میزان مشروبات الکلی توسط نیروهای انتظامی و قضایی شهرستان گرمسار در چندین عملیات مبارزه با پخش و توزیع‌کنندگان این مواد کشف‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ بیش از یک هزار بطری مشروبات الکلی در شهرستان گرمسار با حضور مسئولان انتظامی و قضایی این شهرستان معدوم شد.
 
 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار گفت: این تعداد مشروب الکلی معادل حدود یک هزار و 500 لیتر است که از سوی نیروهای انتظامی شهرستان گرمسار و مأموران قضایی کشف و ضبط‌ شده است.
 
هادی جلالی با اشاره به اینکه این میزان مشروبات الکلی مقدار قابل‌توجهی است که شامل محموله‌های متعددی از آن بود تصریح کرد: مأموران قانون با انجام عملیات متعدد اطلاعاتی این محموله‌ها را کشف کردند.

وی با اشاره به تعداد دستگیرشدگان درزمینهٔ قاچاق و توزیع این مشروبات الکلی عنوان کرد: در این رابطه نیز بیش از 10 نفر دستگیر و برای آنان تشکیل پرونده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمسار با اشاره به ارجاع پرونده‌های دستگیرشدگان در این زمینه به مراجع قضایی تصریح کرد: در بعضی موارد نیز احکام مجرمان دستگیرشده در این زمینه صادرشده است.

جلالی با اشاره به اینکه با مخلان نظم و امنیت و آرامش جامعه به‌شدت برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: قانون درزمینهٔ آسایش مردم و عدم ترویج منکرات در جامعه با هیچ فردی مماشات نمی‌کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.