توصیه‌های ناجا در زمینه امنیت جانی و مالی در زمان انتخابات

  به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ سرهنگ حسن سلطانی رییس پلیس پیشگیری ناجادر یزد گفت: هموطنان عزیز درزمینه امنیت در زمان انتخابات باید چند نکته را رعایت کنند٬ تمام مدارک را با خود به شعبه صندوق اخذ رای ببرند تا مجبور نشوند که دوباره به منزل مراجعه کنند، به نزدیک‌ترین محل اخذ رای مراجعه کنند. وسیله نقلیه را در مکانی که باعث ترافیک نشود و مورد سرقت قرار نگیرد پارک کنند.
سلطانی گفت: در صورت مواجه شدن با افراد مشکوک و بسته‌های مشکوک حتما به صد و ده اطلاع دهند، اگر مواردی را برخلاف قانون دیدند خودشان برخورد نکنند و به مسئولین مربوطه اطلاع دهند، در هنگام نوشتن رای کیف همراه خود را نگه داری کنند، مدارک واسناد و جواهرات خود را به همراه نداشته و در خودرو جا نگذارند.
وی افزود: سارقین در ایام نوروز از فرصت خالی بودن منارل استفاده کرده و دست به سرقت می‌زنند که توصیه‌هایی نیز در این زمینه وجوددارد در مورد قفل‌های منازل خود جاهایی که نیاز به تعویض و تعمیر است را انجام دهند، سعی کنند از قفل‌های سوییچی و ضد سرقت استفاده کنند، قفل در و پنجره‌ها وحفاظ در و پنجره‌های منزل مسکونی خود را بررسی کنند، تیربرق و درخت‌هایی که سرقت را ممکن می‌سازد را نیز بررسی کنند. انتهای پیام /
برچسب ها: نوصیه ، ناجا ، امنیت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار