کارگاه مبل سازی و کارگاه ام دی اف در مجاورت هم و یک کارگاه نجاری، در شیراز آتش گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پس از تماس با سامانه 125 و اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی، مرکز فرماندهی سریعاً آتش نشانان از پنج ایستگاه عملیاتی را روانه محل حادثه کرد.

مسیح قانع، فرمانده ارشدحوزه سه آتش نشانی شیراز گفت : در این آتش سوزی که به سامانه 125 اعلام شده بود، یک کارگاه مبل سازی و کارگاه ام دی اف در مجاورت آن، در شهرک سلطان آباد دچار آتش سوزی در سطح وسیع شده بود که با توجه به وسعت آن، عملیات مهار آتش سوزی با تلاش بی وقفه 25 نفر از آتش نشانان از ایستگاه های 3، 6، 7،9 و 14 انجام شد.

قانع ادامه داد: با توجه به اینکه در محل حادثه ، علاوه بر این دو کارگاه ، کارگاه ها و انبارهای دیگری هم بود، عملیات اطفا حریق باید با سرعت و دقت بیشتری انجام می شد و همین دلایل و گستردگی حریق ، مدیریت صحنه عملیات و کارگروهی را حساس تر می کرد.

فرمانده ارشد حوزه سه افزود : با اقدامات پیشگیرانه و سرعت عمل در کنترل و مهار آتش سوزی موفق به مهار کامل آتش سوزی پس از حدود دو ساعت تلاش ، کل عملیات به پایان رسید.

وی خاطر نشان کرد : در این آتش سوزی هفت دستگاه اطفایی سبک و سنگین در صحنه حضور داشتند و علت آتش سوزی نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مسیح قانع، به عملیات آتش نشانان در آتش سوزی کارگاه نجاری اشاره کرد و گفت : این عملیات سنگین و نفس گیر، پنج ایستگاه آتش نشانی از ایستگاه های 6،3،5،14 و 13 را درگیر کرد.

وی در شرح این عملیات ادامه داد :  اطفا حریق این کارگاه که واقع در بولوار عدالت جنوبی رخ داده بود بوسیله 12 خودرو اطفایی با حضور 35 نفر آتش نشان انجام شد که آتش نشانان بوسیله چندین رشته آبدهی به سرعت اقدام به مهار آتش سوزی کرده و مانع از گسترش آن به کارگاه های مجاور شدند .

وی افزود : به علت آتش گرفتن ایزوگام کارگاه، آتش نشانان بوسیله نردبان به بالای کارگاه رفته و از سقف نیز ، اقدام به اطفای آتش سوزی کردند.

مسیح قانع یادآورشد : اطفا اولیه این آتش سوزی 30 دقیقه طول کشید .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار