دانشگاه شهركرد و شركت برق منطقه‌ ای استان اصفهان، تفاهم‌نامه همكاري ‌هاي پژوهشی، آموزشی و خدمات مهندسی مرتبط با صنعت برق امضا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تفاهم نامه همكاري‌هاي پژوهشي، آموزشي و خدمات مهندسي مرتبط با صنعت برق در راستاي گسترش همكاري ‌هاي دو جانبه در زمينه‌ هاي علمي، پژوهشي و آموزشي مورد نياز صنعت برق و به كارگيري فناوري‌ هاي نوين در اين صنعت، به امضاي دكتر شايان شامحمدي رئيس دانشگاه شهركرد و مهندس رسول موسي رضايي مديرعامل شركت برق منطقه ‌اي استان اصفهان رسيد.  
 
انجام تحقيقات علمي و صنعتي، ارائه خدمات مشاوره‌ اي فني، استفاده از امكانات سخت‌ افزاري و نرم ‌افزاري متقابل، ايجاد امكانات و تسهيلات براي اساتيد و دانشجويان براي ارتباط مداوم با صنعت برق به منظور آشنايي و شناخت نقاط قوت و ضعف اين صنعت و ارائه راهكارهاي مناسب، برگزاري همايش ‌هاي تخصصي و نمايشگاه، استفاده متقابل از امكانات آزمايشگاهي، كارگاهي و منابع اطلاعاتي از جمله توافقات صورت گرفته در قالب اين تفاهم نامه است.

دانشگاه شهرکرد، در حال حاضر دارای 8 هزار و 294 دانشجوی مقاطع مختلف در 182 رشته تحصیلی شامل 153 رشته دولتی و 29 رشته پردیس، و 8 دانشکده و 8 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی، با 300 نفر عضو هیأت علمی است.

این دانشگاه در غرب شهرکرد (مرکز استان چهارمحال و بختیاری) و کیلومتر 2 جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار