عمده دليل بروز تصادفات به علت عدم رعايت و تخطي از قوانين و مقررات رانندگي صورت مي گيرد و تنها راه گريز از تصادفات رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي است.

به گزارش خبرنگار تنها راه گريز از تصادفات رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " مراد جعفري  " اظهار داشت: تامين نظم و امنيت جامعه  با مشاركت همه اقشار مختلف جامعه حاصل مي شود  و راهكاري كه علما و انديشمندان در بحث نظم و امنيت ارائه مي دهند اين است كه سعي شود  همه احاد جامعه نقش خود را در نظم و امنيت ايفا كرده و از برخورد پليسي كاسته شود.  
 
 وي خاطر نشان كرد :  بر اساس  ارزيابي هايي كه توسط كارآگاهان و  كارشناسان  جرائم صورت گرفته نشانگر آن است  كه   بيشتر سرقت هايي كه به وقوع مي پيوندد به علت عدم رعايت موارد حفاظتي از سوي مالباختگان مي باشد.   
 
 جعفري ادامه داد :بر اين اساس به منظور پيشگيري از وقوع سرقت ها مي بايست كليه موارد ايمني و حفاظتي از قبيل ارتقاء ضريب امنيتي و حفاظتي محل كسب ،  پوشش كامل محل كسب با دوربين هاي مداربسته  و ...  رعايت شود.
 
 جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد :  امنيت يك نياز لازم و ضروري و يك معقوله سنگين و پر مسئوليت است كه حفظ و تامين آن بر عهده نيروي انتظامي است.  
 
اين مقام انتظامي به گستردگي ماموريت هاي نيروي انتظامي اشاره و گفت : هيچ سازماني به اندازه نيروي انتظامي بار مسئوليتي ندارد.  
وي تاكيد كرد : متاسفانه عمده دليل بروز تصادفات به علت عدم رعايت قوانين و مقررات رانندگي و تخطي از قوانين صورت مي گيرد .
 
جعفري گفت : تصادفات به دليل عدم دقت در رانندگي اتفاق مي افتد و گاهي اوقات به دليل آشفتگي ، بي نظمي و عدم شكيبايي رانندگان اتفاق مي افتد كه البته اين اتفاقات انسان ساخته را راه گريزي هست  و آن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنجان ، تصادفات ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.