رئیس شورای اداری دیشموک گفت: بخش عمده طبیعت زیبای دیشموک در حال نابودی است و اگر تخریب منابع طبیعی و محیط زیست با این روند ادامه یابد زمانی فرا خواهد رسید که در حسرت دیدن یک درخت بلوط خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسن امیریان  در نشست با دهیاران منطقه دیشموک افزود :دهیاران شهرداران هر روستا هستند و باید نسبت به خدمات‌رسانی به‌روز و به موقع نسبت به ساکنین روستا اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: دهیاران باید تمهیدات لازم را در جهت مرتفع شدن مشکلات روستا به‌کار گیرند تا ساکنین روستاها با مشکلات کمتری مواجه باشند.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: 28 روستای دیشموک دارای دهیار است که نقش ارزنده‌ای در زیباسازی و بهسازی هر روستاها بر عهده دارند.

وی افزود: دهیاران باید بر مشکلات روستاها اشراف کامل داشته باشند و برنامه‌ریزی دقیقی برای پیشرفت روستا در دستور کار خود قرار دهند.

امیریان گفت: تخصیص اعتبار در جهت عمران و آبادی روستا به دهیاران و برنامه‌های آنها بستگی دارد.

وی با بیان اینکه دهیاران باید حفاظت از محیط زیست روستایی خود را از مهم‌ترین برنامه‌های خود بدانند گفت: بخش عمده طبیعت زیبای دیشموک در حال نابودی است و اگر تخریب منابع طبیعی و محیط زیست با این روند ادامه یابد زمانی فرا خواهد رسید که در حسرت دیدن یک درخت بلوط خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دهیاران باید مردم روستاها را در گسترش باغ‌های روستایی تشویق کنند و با غرس کردن نهال‌ در هفته درختکاری باعث احیاء طبیعت شوند.
انتهای پیام /
برچسب ها: طبیعت ، نابودی ، درختکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.