مدیر گمرک بازرگان گفت: در ده ماهه گذشته سال جاری بیش از 476 هزار نفر از طریق گمرک بازرگان به آذربایجان غربی وارد شده‌اند.

رتبه نخست ورود مسافر به استان از طریق گمرک بازرگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اروميه ، توحید آذربد اظهار داشت: در ده ماهه گذشته  امسال بیش از 916 هزار نفر از طریق گمرک بازرگان تردد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 476  هزار  نفر وارد استان شده‌اند، تصریح کرد:بیش از 440 هزار نفر از کل افرادی که از این گمرک تردد کرده‌اند را مسافران خروجی تشکیل می‌دهد.

اذربد با اشاره به افزایش تعداد مسافران ورودی از طریق این گمرک در سال جاری، افزود: در این راستا شاهد افزایش 1 درصدی هستیم.

وی با بیان اینکه امسال خروج مسافران از این گمرک با 1 درصد افزایش همراه بوده است، خاطرنشان کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 470 هزار  نفر از طریق گمرک بازرگان وارد استان شده و بیش از 439 هزار  نفر نیز خارج شده‌اند.

آذربد با بیان اینکه گمرک بازرگان از نظر آمار مسافران ورودی و خروجی در بین گمرکات استان رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، اعلام کرد: این گمرک از نظر درآمد نیز بیشترین سهم گمرکات استان را دارد.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.