مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان از اعتبار 110 میلیارد ریالی طرح احیا و تعادل‎بخشی آب‎های زیرزمینی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛علی نظری در ششمین جلسه طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‎های زیرزمینی استان گلستان اظهار کرد: امروز با اجرای قانون می‎توانیم پشتیبان مردم و نظام اسلامی خود باشیم.

وی تصریح کرد: امروز اقداماتی که شما در شرکت آب منطقه‎ای در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی کشور انجام می‎دهید، به مثابه فعالیت و جهاد در خط اول جبهه جنگ بوده و جایگاه شما کارکنان و مدیران بسیار رفیع است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان افزود: در بحث انسداد چاه‎ها باید به گونه‎ای حرکت کنیم تا بیشتر چاه‎های با عمق و دبی بیشتر در اولویت  طرح انسداد قرار گیرند.

نظری بر نظارت بیشتر و راستی آزمایی چاه‎های غیرمجازی که انسداد توسط مالکان آنان صورت می‎گیرد، تاکید کرد و گفت: طرح انسداد چاه‎های غیرمجاز تداوم دارد و از این حیث نگرانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: طرح احیا و تعادل‎بخشی طرحی ملی است و تمام اعضای شرکت موظف به پشتیبانی از این طرح هستند و باید پای کار باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان بیان کرد: در اطلاع‎رسانی از شیوه‎های جدید و چهره به چهره استفاده کنید و هر زمانی که ما صحیح اطلاع‎رسانی کرده‎ایم، مردم یاور ما بوده‎اند.

وی افزود: اگر مردم باور داشته باشند که در اجرای قانون همه یکسان دیده می‎شوند، خود همراه و پای کار هستند.

نظری با اشاره به اعتبار 110 میلیارد ریالی طرح احیا و تعادل‎بخشی آب‌های زیرزمینی در سال جاری گفت: باید همت و تلاش داشته باشیم تا این اعتبارات در جای صحیح و به صورت منطقی هزینه شود تا در سال‎های آینده برای موفقیت بیشتر طرح بتوانیم اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: آب ، اعتبار ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.