دبیر کمیته مسابقات تیر و کمان گفت: تیم تهران با کسب 17 مدال در رشته‌های کامپوند و ریکرو قهرمان مسابقات کشوری تیر و کمان شد.

تهران قهرمان مسابقات کشوری تیروکمان شدمحبوبه شهریاری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات قهرمانی کشور تیروکمان تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور تیروکمان در 2 بخش ریکرو و کامپوند به میزبانی خراسان جنوبی در بجنورد برگزار شد.
 
وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور تیر و کمان در سه رده سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان بانوان و آقایان در دو روز پیگیری شد که پایان تیم تهران با کسب 7 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز قهرمان شد و تیم البرز با 4 مدال طلا 2 نقره و یک برنز دوم و آذربایجان شرقی با سه مدال طلا، 2 نقره و یک برنز رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
 
وی گفت: در این مسابقات 370 شرکت کننده از 22 استان حضور داشتند که در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد.
 
شهریاری ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور چون برای انتخابی تیم ملی بود، همه استانها با قدرت شرکت کردند و رکوردهای بالایی را به ثبت رساندند اما اعضای منتخب برای تیم ملی را کمیته سازمان تیم‌های ملی انجام می دهند.
 
وی افزود: این رقابت ها از جمله مسابقاتی بود که رکوردهای بالایی در آن زده شد و کمانداران از نظر فنی در آمادگی کامل بودند و حضور ورزشکاران نشان می داد که برای شرکت در این مسابقات تمرینات زیادی پشت سر گذاشتند، برگزاری چنین مسابقاتی در طول سال باعث شناخت بیشتر استعداد در تیر و کمان می‌شود و امیدوارم برگزاری این رقابت ها در کشور افزایش پیدا کند.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار