فرماندار تاکستان گفت: فضای انتخابات در این شهرستان رقابتی است .

بگزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،ایرج حیدری گفت :با توجه به اینکه از همه احزاب و گروهها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده اند، فضای انتخابات در این شهرستان رقابتی است. 

حیدری افزود: در حوزه انتخابی شهرستان تاکستان از 17نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ،2نامزد اصولگرا، 2نامزد اصلاح طلب و مابقی مستقل هستند. 

وی در ادامه با بیان اینکه آرای مردم امانت در دست ماست افزود :از همه امکانات و پتانسیل ها برای صیانت از این امانت مردمی استفاده می کنیم. 

فرماندار تاکستان اضافه کرد: هماهنگی خوبی برای اجرای خوب انتخابات بین هیت نظارت و هیت اجرایی برقرار است و بازرسین وزارت کشور به عنوان بازرسان فرماندار علاوه بر نماینده فرماندار در شعب اخذ رای حاظر میشوند و کار بازرسی و اطلاع رسانی دقیق شعبات را بر عهده دارند. 

وی گفت:ریاست دادگستری و دادستان شهرستان ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی را تشکیل داده اند ومجدانه پیگیر تخلفات انتخابات هستند.

حیدری در باره مشارکت مردم در انتخابات هفتم اسفند هم گفت :با توجه به شرکت چشمگیر مردم در راهپیمایی 22بهمن متوجه می شویم که این مردم هیچگاه در شرایط حساس نظام و ولایت را تنها نمیگذارند. 

فرماندار تاکستان اعلام آمادگی مردم به ویژه جوانان را برای حضور بر سر صندوقهای رای نمونه دیگری از شوق مردم برای مشارکت در انتخابات بیان کرد و گفت:تعداد این متقاضیان تا کنون چهار برابر ظرفیت هر صندوق است که برای ما امکان استفاده از همه آنها وجود ندارد. 

حیدری افزود:در شهرستان تاکستان 171 شعبه ثابت و سیار اخذ رای تدارک دیده شده است که 92شعبه آن در تاکستان و بخش مرکزی،26شعبه در ضیاباد، 26شعبه در خرمدشت و 30شعبه هم در اسفرورین مستقر می شود. 

 فرماندار تاکستان تصریح کرد: در جلسه با نامزدهای تایید صلاحیت شده توصیه هایی درباره اجرای قانون و منشور انتخابات به آنها داشتیم و به آنها گفته شده است شما برای مجلس قانون گذاری رقابت میکنید پس نباید اجازه دهید طرفدارانتان از قانون تخطی کنند.

وی همچنین از مشاهده اشکالاتی از سوی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تا زمان صدور رای نمیتوان به آنها تخلف گفت و این اشکالات در حال بررسیست.

از شهرستان تاکستان یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار