تمرکز بر روی بازار گردشگری ایران در نمایشگاه بین المللی Bit ،2016

گردانندگان تورهای مسافرتی شرکت کننده در نمایشگاه بزرگ بین المللی گردشگری موسوم به 'Bit' که در شهر میلان در شمال ایتالیا برگزار شد، روی بازار گردشگری ایران در دوران پسا تحریم تمرکز کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا، فعالان صنعت گردشگری در نمایشگاه بزرگ بین المللی 'Bit 2016' ایتالیا، امسال روی بازار گردشگری ایران به عنوان کشوری با اماکن دیدنی و جذاب توجه دارند.

در این نمایشگاه سه روزه، شماری از آژانس‌ها و فعالان صنعت گردشگری ایرانی و ایتالیایی، به معرفی ظرفیت‌های بازار گردشگری ایران در مجموعه‌ای جذاب و دیدنی که با نماد باغ ایرانی طراحی شده بود، پرداختند.

ایران با غرفه دیدنی و جذاب خود به شکل باغ ایرانی، از جمله کشورهای خارجی است که سرآمد سایر کشورها در این نمایشگاه مهم گردشگری محسوب می شود.

بیش از یکصد کشور از پنج قاره جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه بین المللی گردشگری که شنبه گذشته پایان یافت، شرکت کردند.

سازمان بین المللی گردشگری 'Unwto'، ایران را در فهرست 50 کشور اول گردشگری قرار داده است.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار